söndag 4 april 2010

Söta håruppsättningar...

...hittar du hos "She does hair"
Hon älskar att göra fina håruppsättningar på sina tre döttrar och förklarar noggrant hur hon gått tillväga när hon experimenterat fram nya varianter.

Bloggen är inte längre aktiv, men du får många olika tips på hur du exempelvis ska skapa...

...ballerinaknuten...

...födelsedagslooken...

...lilla sjöjungfrulooken...

...lilla huset på prärienlooken...


...eller sommardagslooken...

Jag blir helt klart inspirerad.
Se även hennes smarta förvaring för snoddar och hårspännen.
Den tror jag att jag ska ta efter.

Nu är min dotters hår inte så jättelångt ännu, men vi sparar ut längden och jag älskar tanken på att vi kan experimentera med några flätor redan om ett år.
Hon älskar tofsar och hårspännen lika mycket som jag och klär så fint i det.

Ha en underbar påskdag!

Kram Bea

2 kommentarer:

Mina dagar sa...

Men så kul! Måste in och titta och lära mig!!
Tack för tipset:)
Hoppas du haft en mysig påsk!
Kram Eva

Karin sa...

Hej! Fin blogg du har =)

Jag har precis börjat blogga om just det du skriver om. Det kommer att komma mer i denna stilen och bloggen ska handla om hårstyling och uppsättningar. Titta gärna in.

Kram på dig/ Karin

http://hairskills.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...