måndag 17 december 2012

Hälsosamt julgodis

Finns det?

Jodå...titta så otroligt fantastiskt smarrigt. Jag blir så otroligt inspirerad att göra något liknande själv. christmas holiday cookie candy cane garland, G056Näe...jag ska sy upp de nya julgardinerna till vardagrumsfönstren.
De ligger just nu uppnålade och halvklara på vardagsrumsgolvet i väntan på att bli just exakt 26 cm kortare.
Sedan ska jag se hur jag ska knåpa ihop kuddar utav spillbiten.
Sedan ska jag sätta tänderna i något sådant här sött. ;-)
Sedan...ja-a....får nog lugna mig. Det kommer ju något som heter mellandagar också...hihi

2 kommentarer:

Lantligt i Smultronbacken sa...

Åhh vad smarrigt det såg ut. Det där skulle nog min dotter vilja ha i sitt rum till julen. Roligt och fint piff

Kram Teres

HönaPöna sa...

å så fint... och du, det där med att ta det lugnt, det behöver vi nog alla öva lite på ibland!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...